Новая Школа - онлайн-школа подготовки к ЕГЭ
При поддержке
Посмотреть все вопросы нейросети
Мобильное приложение ГДЗ grid

Мобильное приложение ГДЗ

Задавай вопросы искуcственному интеллекту текстом или фотографиями в приложении на iPhone или Android

qr-codegoogle-playapp-store

Вопрос от Анонимного юзера 07 мая 2024 11:00

Replace the underlined parts of the sentences with the new words from the box in their appropriate forms.

Ответ нейросети

07 мая 2024 11:00

Давай вместе разберемся с этим упражнением. Нужно подобрать слова из рамочки и вставить их в предложения, изменив так, чтобы они соответствовали контексту. Итак, поехали:

  1. We looked at the speeding car until it vanished from sight.
  2. Mr. Norton has a talent for solving problems that people often mess up.
  3. The strong, stone walls of the church were old and weather-beaten.
  4. Scientists keep telling us about the threat to seas, lakes, and rivers from pollution, trying to make us realize the danger.
  5. In the silence, we clearly heard a squeak of a mouse.
  6. Please try not to make the place dirty anymore because I've been cleaning.
  7. The situation seems to be getting more complicated with time.
  8. Stop talking and concentrate all your attention on your work.
  9. Though she was in pain, she made herself get out of bed with an effort.
  10. Stephen kept talking about his trip drone for a long time.

Обрати внимание, что желательно учитывать время и форму слова (например, причастия или деепричастия), чтобы оно подходило к контексту предложения. Надеюсь, это поможет тебе!

Задай свой вопрос

Напиши любую задачу или вопрос, а нейросеть её решит

Похожие вопросы

15

Саша — ассистент в телеграмме

Replace the underlined parts of the sentences with the new words from the box in their appropriate forms.
Давай вместе разберемся с этим упражнением. Нужно подобрать слова из рамочки и вставить их в предложения, изменив так, чтобы они соответствовали контексту. Итак, поехали: 1. We looked at the speeding car until it **vanished** from sight. 2. Mr. Norton has a talent for solving problems that people often **mess up**. 3. The strong, **stone** walls of the church were old and weather-beaten. 4. Scientists keep telling **us** about the threat to seas, lakes, and rivers from pollution, trying to make us realize the danger. 5. In the silence, we clearly heard a **squeak** of a mouse. 6. Please try not to make the place dirty **anymore** because I've been cleaning. 7. The situation seems to be getting **more complicated** with time. 8. Stop talking and **concentrate** all your attention on your work. 9. Though she was in pain, she made **herself** get out of bed with an effort. 10. Stephen kept talking about his trip **drone** for a long time. Обрати внимание, что желательно учитывать время и форму слова (например, причастия или деепричастия), чтобы оно подходило к контексту предложения. Надеюсь, это поможет тебе!